Ydelser

Få servicedesk 24/7 og professionel IT-support med MI Support IT

Hos MI Support IT yder vi IT-support døgnet rundt med høj brugertilfredshed. Vi løser jeres IT-problemer hurtigt, så medarbejderne kan fokusere på deres kerneopgaver, som giver jer værdi.

Fleksibel og fordelagtig IT-service

MI Support IT er eksperter indenfor IT-systemer, og med os får I en fleksibel og fordelagtig løsning, når I skal bruge pålidelig IT-support.
Ring uforpligtende til os

Skræddersyet IT-support til jeres behov

Vi kan justere vores kapacitet efter jeres behov, så I er dækket i det omfang, I ønsker. Læs herunder, hvorfor I skal bruge os til at hjælpe jer.

24/7 support og helpdesk

Uanset hvornår på døgnet jeres problem opstår, vil I altid kunne få hjælp af MI Support IT. Vi tilbyder 24/7 support og helpdesk.

Kontakt os på flere platforme

Jeres medarbejdere kan nemt kontakte os via e-mail, SMS, telefon, Microsoft Teams og vores self service-portal.

Support på flere sprog

Har I brug for hjælp på et andet sprog end dansk, hjælper vi også. Som standard tilbydes IT-support på dansk og engelsk.

Nem rapportering

I får altid et fuldt overblik over KPI'er som løsningstid, svartider og backlog.

En integreret løsning

Jeres medarbejdere opdager ikke, at I har outsourcet jeres IT-service. Vi vil fungere som en integreret del af organisationen.

Mixed reality

I kan spare tid og omkostninger til IT-support ved at udstyre medarbejderne med Microsoft Hololens 2 - et par mixed reality-briller, som kan vise digitale oplysninger i den virkelige verden.  På den måde kan vores servicedesk hurtigere løse jeres problemer.

Erfarne medarbejdere

Vores IT-supportere er erfarne og certificerede i at håndtere komplekse supportsager. Det er jeres sikkerhed for kompetent service.

Rigtige mennesker bag hjælpen

Med MI Support IT får I hjælp af et rigtigt menneske. Vores IT-supportere hjælper hurtigt jeres medarbejdere videre med simple udfordringer.

Vi hjælper onsite, online eller remote

Hver gang jeres medarbejdere bliver stoppet af en teknisk udfordring, mister I værdifuld tid, som kunne være brugt på relevante arbejdsopgaver.

Vi sørger for altid at stå til rådighed både ude hos jer, online eller remote, og vi kan løse jeres IT-udfordringer med kort varsel.

IT-support til alle organisationer

Uanset om I er en stor eller lille organisation, kan vi yde IT-support 24/7. Det giver tryghed, at medarbejderne kan udføre deres arbejde uden at skulle bekymre sig om længerevarende nedetid. Læs mere om vores fleksibilitet herunder.
Servicedesk portal

All-inclusive IT-service

Vi tager os af alle jeres IT-supportsager og løser medarbejdernes IT-udfordringer.

Fleksible løsninger til jeres behov

Vi sikrer en fleksibel løsning, som skræddersys til at matche jeres behov. Vi kan eksempelvis supportere jeres nuværende IT-afdeling eller levere onsite-support flere dage om ugen.

Level 2- og 3-support til komplekse problemer

Vores servicedesk tilbyder altid level 2-support, hvor vores supportere kan løse problemet og level 3-support med adgang til leverandører til de mest komplekse problemer. Her kan vi også samarbejde med jeres eksisterende leverandører.

Hurtig respons og professionel IT-support

Uanset om I har brug for ad hoc-support eller en langsigtet serviceaftale, kan vi hjælpe jer. Vi står for alt fra opsætning af nye computere og serviceadministration til sikkerhedsoptimering og cloud-løsninger.

Få hjælp døgnet rundt

Vi tilbyder 24/7 servicedesk, hvor vi står til rådighed alle døgnets timer. Et problem kan opstå når som helst, og MI Support IT er jeres sikkerhed for at komme hurtigt videre.
Kontakt os i dag